Om du aldrig provat, hur kan du då vara säker.

Jag behöver någon som säger vad jag ska göra, någon som kan känna åt mig, tycka åt mig, agera åt mig. Känner mig fången i mina miljoner tankar och lyckas inte fånga upp någon av dem. Det är bara ett total kaos i huvudet just nu och kl 14.00 på torsdag är det meningen att jag ska lyckas veta vad jag tycker/känner/vill.
HUR?
Annars, förutom att jag är lite vilsen lever liver vidare.
Jag umgås med fina vänner, dricker vin, jobbar, skrattar, tänker, köper blommor.
Idag har jag nästan varit så där små glad och skrattig som när man är småförälskad. Haha, himla märkligt. Men jag gillart. Jag är glad och det känns ganska viktigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0