Håkan Hellström.

Hatten av för sveriges vackraste artist. på alla sätt.











orden räcker inte riktigt till. Det var bland det finaste på länge.
När den magiske göteborgaren berättar att det här blir en av de sista spelningarna tänker jag att det är värt allt att stå och trängas, bli trampad på, smärta i rygg och knä. Ja det var fan värt allt. Hurrican var helt fantastisk, det var känsla utom dess like. Och hela gårdagen gick jag runt och nynade på hurricane, som är skriven till bästa vännen, gittarristen. På drottningatan, mitt i refrängen går hurricane förbi med gittarrist numer två. Sånt är fint.
Att få vara i Göteborg den artonde september, hjälp vad jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0