En musiksaga som tar slut, den finaste av sagor!

Läste på ellens fina blogg att Tigerlou sagan är slut, tråkiga nyheter de där!
Idag har jag varit på biblioteket och lånat lite fin läsning till öland. Det känns som att jag kommer överleva i regn också.. Men mest ser jag fram emot att sitta vid fiskehamnen med min dagbok och skriva. Kan inte tänka mig något bätte just nu.

Nu sitter jag med målarboken och målar lite klänningar som jag ska sy när hösten kommer. Sidentygen på hyllan ska bli till drömmar och spetsbanden kommer göra sig fina som rosetter i midjan!



Håkan hellström, så fint bara!



 


Kommentarer
Postat av: karin

bluebox.se, helt loveli ju ;D

Nu är jag hemma från Sthlm!

2009-07-20 @ 20:07:43
URL: http://karinen.blogg.se/
Postat av: luoi

oj vad vi ska mysa i höst puss

2009-07-20 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0