Som musiken.

Hjärtslag för dig. I mina ögon var du vacker, vackrast.
Men tänk hur lätt det var för dig, att bli ett monster i mitt hjärta.
Jag önskar att du kunde bli fri, att mitt hjärta släppte ut dig, lät dig bli hela världens monster, bara inte mitt. Aldrig igen. Ibland önskar jag att mina hjärtslag kunde slå inuti dig, så du fick känna hur hårt de slår, hur kroppen blir svag av de hårda slagen, slag av smärta. Du vet, jag har alltid jämfört dig med musiken. Du har varit den finaste hjärtskärande melodin som någonsin spelats. En annan dag någon slags obegriplig rap musik. Förvirrande.
Musiken är tyst, jag tror den är så långt bort den kan komma. Hjärtslag.
 


 
Nu lyssnar jag på Amy's song - Joshua Radin.
Ni borde också ta er några minuter och göra detsamma.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Emmmaaaa BL

kom över på söndagkväll. lite rock band kväll tänkte jag

2009-12-04 @ 15:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0