Torsdag.

Pust. Vilken intensiv dag. Mycket jobb, men roligt jobb! Efter flera dagar av stress och övertid så känns det lite bättre nu! Kommer nog bli en hel del övertid den här veckan, är redan helt slut. Såklar ska de jobbas i helgen också. 6-16 lör-sön! KÄMPA!
Veckan har varit bra i övrigt. Tisdagen var kalas. Var hos tandläkaren. Han var typ de finaste jag sett på länge. Mums. Han sa att mina tänder såg ut som ett pärlhalsband. Liksom åh. :) Sen kostade de bara 50kr. Hade väntat mig mycket mer. Sen på kvällen var det vårruset. Så himla mysigt, med mina fina Maxi flickor. Och som vi sprang. 30min och jag är så sjukt nöjd. De roliga är att jag igår tänkte att jag var i ganska bra form, hade ingen träningsvärk alls. Men idag, hjälp. AJ! De där med att vara vältränad var en väldig överdrift.
Annars rullar de på bra. Packar upp låda efter låda här hemma. Trivs så himla bra i lilla lägenheten. Imorgon hoppas jag på lite tjejmys efter jobbet om jag orkar.
Veckans sämsta är ju att jag glömt sätta upp mitt namn på brevlådan och inbjudan till Emilys bröllop ligger väl i någon bortglömd säck på posten och skräpar. Jag skulle ju ha tagit med de direkt i måndags när jag och johanna hjälpte till med sista fixen på inbjudningarna. Så himla typiskt. Men jag tror att de kommer hitta hem till mig snart, Emily har kontakter här på edsbergposten. tih.
Nu lite kvällstè och sen soooova.
Alltså HUR ska jag klara mig utan den här tjejen? Känns liksom som en omöjlihet. LÖVE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0