Kuala Lumpur ar fortjusande maste jag saga.

Nu har vi varit har i KL i tre dagar. Resan gick bra, dock jakligt segt att sitta pa flygplan 2 timmar + 12 timmar. Men det ar ju latt vart de. De forsta tva natterna har vi bott i chinatown. Supermysigt. Vi har turistat en massa, varit pa varldens storsta fagelpark. Helcoolt. Vi har varit lite kultur tanter och kollat in sant man inte far missa, som att typ aka upp i ett torn som ser ut som en ananas.

Sen har vi shoppat en del, alltsa jag ar forvanad over hur lugn jag har varit. Tycker inte att dom har sa jattebra shopping om jag ska vara arlig. Tills idag da... vad ser vi inte om FOREVER 21. tokigt. Men inte mkt shopping dar heller. Jag kanske ar lite sjuk. Eller sa har jag bara insett att jag inte maste shoppa sa mkt hela tiden.

Idag fyller mamma 50 :) Crazy. Det firades med lite sang ovh paket imorse. Efter de akte vi till vart nya hotell. Hotell Maya som ar ett av KLs finaste.. Forstar varfor. Det ar helt sjukt lyxigt. Vi har precis badat i megabubbelpoolen och ska snart upp pa taket dar dom har en skybar. Sa himla sota ar dom. Nar vi kom hem fran shoppingen stog det en stor tarta pa rummet som de stog happy birthday pa. Helt ovantat har dom snappat upp att mamma fyller och ger henne en tarta. God va den ocksa :)

Imorgon ska vi ata "den basta frukostbuffen som KL har att erbjuda" spannande! Sen tar vi flyget till kuta bauro som ligger pa andra sidan malaysia, darifran tar man sedan en bat over till pherhentian. Dar ska vi bara ligga pa stranden och gora inget i ett antal dagar. Efter de ar det lite oppet, men vi tar nog en svang till en annan paradiso. Kanske kho lipe i Thailand. We'll seeee.

Hoppas ni har det bra dar hemma och att varen har kommit. Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

fy bubblan!! jag är så avundsjuk! jätteroligt att du har tid/möjlighert att uppdatera också. då kan vi ju kommunicera lite. tänker att vi kanske skulle boka london om det var billigt?

2011-03-22 @ 14:57:45
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0