everybody dies but not everybody lives

Igår var en sån där dubbeldag. Var mest arg hela tiden på jobbet. Kl 11 kom det in en jävla mongo äckel tant. Så efter det kunde jag inte släppa det så jag var helt ifrån mig av ilska. HUR KAN MAN HA MAGE ATT VARA EN SÅN JÄVLA IDIOT!!!!! Hoppas jag aldrig behöver se tantfjanten igen. Gaaah blir helt galen nu när jag tänker på henne....Jaja, nu släpper jag det.

Jag bestämde mig iaf för att hon inte skulle få förstöra min dag, så jag åkte till Carro och drack lite kaffe. Sen kom Robin hem och vi åkte till Pet Sounds på söder. Himla trevlig kväll med vin och mycket bra spelning av The forest and the trees. Så dagen slutade mycket bra.

Idag sov jag på tok för länge. Så nu är det frukost till sofiasänglar och sen iväg till jobbet.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0