Bästa helgen på länge.

Åh, bästa helgen. Den har varit så sjukt mysig.
I fredagskväll kom EMily&Sebastian och hämtade mig på jobbet och vi åkte ut till Norrtälje. Alla var sjukt trötta så vi drack lite te och sen somnade.
Vaknade av strålande sol och vilken värme. Åt god frulle, Ann hade bakat goda muffins. Sen gick vi ner till bryggan och solade och sov mest hela dagen. Lite Yatzy lunch, sen bara slappis tid. Läsa & sola. Helt galet skönt.
På kvällen grillade vi, drack vin och kollade på friidrott. Mysigast ever var när Sebbe spelade gitarr och sjöng you can't say no to me med Tiger lou. Finaste sången är va de är, lite mer spelande och vi somnade.
Idag vaknade vi av regn och åska. Ganska mysigt, vi åt lång frukost och spelade spel tills solen var tillbaka. Då gick vi ut på promenad och sprang lite på slutet. Efter de tog jag årets första bad. ISkallt var de. Men skönt efter en springtur måste jag säga.
Vi sa hejdå och åkte in till Norrtälje för lunch. Så mysig liten by.
Helt klart mysigaste helgen på länge. Tror nästa kommer bli minst lika mysig när jag ska hem till Örebro.
MYSHELG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0