Fikaskolan.

Efter världens mest stressiga och jobbiga måndag kom äntligen roligaste dagen på länge. Det var dags för utbildning, Hälsa&skönhet. 15 tjejer från olika delar i landet som har samma jobb som jag. Vi har haft en urskoj första dag med en massa lärorika och inspirerande föreläsningar. Plus en fantastisk lunchbuffe och massor med kaffe. Nu förstår jag varför icaskolan kallas för fikaskolan.
Det bästa är att det är två dagar till med minst lika många spännande föreläsningar, lunchbuffe och kaffe.

Såklart fick vi en helt underbar goodiebag efter loreal pratat om hud- och ansiktsvård.

Ikväll har jag varit hos farmor&farfar och ätit middag. Så mysigt. Efter det åkte jag till jobbet handlade och fixade lite grejer som inte blivit gjort. Suck, kan inte riktigt njuta av att vara på utbildning när jag vet är det är lite rörigt på jobbet. Men men, det får fixas i helgen.  Jag köpte mig två tidningar och choklad, kände att jag behövde det. Så nu ska jag duscha sen bara njuuuuuta några minuter innan jag antagligen kommer somna.
Inatt var jag uppe tre gånger i tron om att klockan var 7. Lite jag-får-inte-försova-mig-ångest kanske.


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Cissi

häääärligt du! hoppas du tipsar mig om det var några bra grejer i bagen va..? PUSS

2011-02-02 @ 09:52:05
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0