Fredagar är bästa dagen.

Åh äntligen fredag. Känns så skönt. Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett tåg påväg hem till Örebro. Åh så fint.
Och de har varit en himla bra vecka. I onsdags så åkte jag och johanna in till  stan och fikade med Hampuz. Sen åkte vi hem och hade lyxkväll. Ost kex å vin. Massa bra på tv och så kom lucas också. Så de va en helt tokbra kväll. Igår så var det en lång dag på jobbet, sen gick jag och Carro på friskis.
Efter så gjorde vi scones, verkligen höst mys kväll. Ja färgade håret på Åsa och så hade vi en helkväll i soffan med massa gott.

Fredag, tjoho. Lön idag, så jag har precis betalat räkningarna. suck.
Men snart ska jag och Carro och shoppa och fika lite för att fira. Och ikväll blir det två timmarsjobb innan vi på jobbet ska och bowla och dricka öl. Tror de kommer bli riktigt trevligt.

Nu ska de lockas hår. Hajhaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0