The more you give, the less you have to carry.

Åhå, redan onsdag och jag har kommit hem från kortisdag på jobbet.
Ska inom kort börja med städning/tvättning. Suck. Men klockan tre ska jag åka till IKEA med fina Cecilia. Jag ska köpa en lampa, endast en lampa. (man kan ju alltid försöka lura sig själv)
Sen ska vi laga mat, fint de!

I måndags åt jag på tok för många kanelbulllar, men känner ingen ånger. För alla va så himla goda. På kvällen kom mamma och vi hade mysfika.
Sen blev det vips tisdag, hela dagen på maxi hela kvällen i huset.
Carro kom och vi lagade god mat, sen kom Jonas och Robin. Jisses som vi åt, och till efterrätt massa ost/kex, choklad och frukt. Det var en himla trevlig kväll och mätta blev vi iaf.



Näe, jag tror minsan att jag sätter på lite kaffe och lägger pussel istället. Så får de bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0