Torsdag och regn.

Idag har varit en så himla dålig dag. Det har varit så sjukt mycket att göra på jobbet, det regnade när jag åkte hem och jag har ingen ork för något annat än att ligga i soffan och dricka te. Men vad gör det, hösten är ju till för att slita ut soffor. Tur att jag har världens bästa soffa, TACK fina Lovi.

Igår var den perfekta onsdagden, verkligen.
Jag satt och la pussel hela dagen tills C ringde och vi åkte till ikea. De blev en bara en lampa, typ.
Sen åkte vi hem till Cissi och lagade mat. Köttfärsås och lite vin å chips. Lyx igen.
Ja, vilken bra dag.



Haha, om någon någonsin behöver hjälp med låtletande, fråga oss. De går fort då!

Har just lagt på luren. Sagt hejdåen sista gång på väldigt länge. Förstår nog inte riktigt att det har blivit dags för min fina vän att åka och att ingen kommer svara när jag vill ringa nästa vecka, nästa månad. Imorgon drar Ellinor iväg på äventyr. Kommer sakna så in i. åh.


Nostalgi, när den är som bäst.

Kommentarer
Postat av: Cissi

pusspuss! ni är så snabba! och ellinor söt.

2010-10-09 @ 11:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0