26 oktober.

"Det finns inte en chans att jag stannar kvar i sverige nästa vinter, det går inte".
Jag börjar hålla med Johanna, att vara kvar nästa år känns väldigt långt bort.

Jag är trött trots att jag sover 10 timmar.
Jag fryser nästan varje sekund av dagen, varje sekund av natten.
Jag sover med mjukisbyxor och tjocktröja, inatt vaknade jag och ångrade att jag inte hade på mig sockor, men var för trött för att hämta. Jag tänker att jag inte överlever nu, blir livrädd över att det bara är den 26 oktober.

Högst upp på inköpslistan är ett värmeelement och den varmaste vinterjackan som går att få tag i.

Nu ska jag göra lite te och bosätta mig i soffan.
Imorgon är jag ledig och jag har inget inplanerat. Så himla skönt.



Kommentarer
Postat av: Lovi

Undra om huset kommer klara en vinter till?

2010-10-27 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0