18 oktober.

Måndag igen, sov till kl 12 efter att kommit hem kl 03 med bussen. Snart blir det lite jobb och veckan är igång.
Helgen har varit något utöver de vanliga. Skåne har varit över föväntan.
I Ängelholm fick jag mysa med fina Karin&Andrea. Vi hade myskväll, gick morgonpromenad, åt god brunch, fikade på mormor Olga och hade det bra. Fin liten stad de där. Blev helt förälskad i alla små söta hus, kändes nästan som att man var i visby. Tokmys.

Och i lund fick jag se hur Johanna bor och kolla på herrmatch. Krama om Lovisa och hänga hemma hos henne i korridoren. Vi lagade god mat och hade myyyys. Och på söndagen gick vi runt i finfina Lund och satt på en parkbänk i solen och njöt av vilken fantastisk höst det var. Sen åkte vi bil till Ängelholm igen och kollade på match, herregud vilken spännande match. Rösten försvann lite smått och jag blev så nervös att jag skakade där i sista set. Åh så himla synd att sollentuna inte kunde vinna. De hade varit lite skoj tycker ja. Men vi kör nästa match, heja.















<3


Kommentarer
Postat av: Karin

Det var supermys att ha dig här saris! <3 Du får jättegärna skicka några fina bilder, typdendär när andréa ser ut som min storasyster! Haha :D <3

2010-10-18 @ 20:35:44
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0