Fredag.

Sjukt oeffektiv dag. Har verkligen inte gjort något förutom att dricka kaffe och beställa lite fina grejer från hm.
Som tur är ska jag snart iväg till jobbet så jag får lite gjort. Yay.
Johanna har åkt till Oslo och Emmi till England. Så nu är jag helt själv här i huset. Men jag tror jag ska överleva.
Imorgon blir de jobb 6-12 (röd dag, 100% ob) gillas.
Sen kommer fina Lisa och äter lunch och fikar.
På kvällen ska jag iaf kolla på så mycket bättre. Mycket möjligt att jag gör det hemma hos Emily.
Sen har jag verkligen inget planerat. Så skönt. Har dock massa små saker som jag alltid glömmer att göra. Kanske dags nu. Söndagen kommer avslutas med middag och spel hos Emily. Hur mysigt.
Dagens bästa: I brevlådan låg den bästa julkalendern som jag äntligen beställt.
Håll huvet kallt. Åh så himla bra å rolig. Så om jag får tråkigt i helgen har jag ju något att kolla på.
Fint de.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0