när inget är som det borde.

sitter på balkongen och dricker en öl som någon snäll glömt på min hylla i kylen! :) sånt är ju för bra.
kollar igenom massa bilder som jag ska förstora, åh resan! alltså de var bland de bästa i världshistorien. så roligt, galet, soligt, öligt och bara bäst.


Imorgon är de jobb sen mando diao. NAJS!
sen ser jag faktiskt fram emot en jobbhelg. :) ska bli roligt, dock inte när de är så fint väder ute men jag behöver verkligen pengarna :)

Att känna sig dålig för att man har kul, vilken usel känsla. Den känslan finns där hela tiden, att vänta på något som kan bli så otroligt sorgligt och samtiigt ha så himla kul och njuta av livet. det går inte ihop, vilekt suger så mycket att jag vill gråta. Men jag tror att det bara är att köra på tills vi har ett svar och sen se hur vi ska gå vidare från de! men fortfarande, jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0