jag tycker så himla mycket om att krama saknade flickor.

Jag vet bara att emsamhet inte passar mig, inte just nu.
Jag får för mycket tid att tänka på sakar jag borde gjort och chanser jag kanske låter gå genom att inte våga.

Hemma i Stockholm igen efter en liten minihelg i Linköping.
Resan började på löragsmorgonen, vi tog tåget till Linköping, väntade in Sannas buss, promenerade till stan där det var beach tour. Där träffade vi upp Lucas och Ellinor som jobbade. Sen kollade vi på lite matcher, fikade och försökte skydda oss mot regnat. Efter en lång dag var det äntligen lite ledigt för fina Ellinor, så vi åkte hem till Blåbärsvägen och lagade tacos och drack smultronvin! Efter de dansade vi till bussen för att åka in till platå och skaka rumpa natten lång.

Söndag och lite sovmorgon, sen åkte vi in till ett soligt Linköping där vi alla möttes upp för lite frukost och mys. Vädret var kalas fint, så vi gick till den fina parken och hade det gott. Efter de tog vi plats på läktaren och kollade på bra beach matcher kramades hejdå med Sanna och Ellinor. Eftersom allt, då menar jag verkligen allt, stänger klockan fyra så fick jag och albin spendera sista timmen i solen i parken bredvid stationen. Helt underbart med de fina vädret, hoppas verkligen det håller i sig.

Och jag har bestämt mig för att imorgon börjar det nya livet, träning och lite nyttigare kost. GODISSTOP till 1 augusti. Och de här måste verkligen funka, ska kämpa så in i. Har satt upp lite personliga mål som känns ganska vettiga med tanke på dagens form, dvs ingen form. Här ska de skaffas muskler, armarna ska få sig ett ryck.

Tumblr_l3zyfd8x4w1qa94sno1_500_large
Picture-1_large
Tumblr_l3ehjwuvi11qa9o05o1_500_large
3340499249_bc59393573_o_large
14268_1272129801649_1182015864_794479_3270468_n_large
weheartit
vart är kamerasladdeen?
tokig? JA!!


Kommentarer
Postat av: holm

ta med mig nästa gång du ska träna.. jag behöver!

2010-06-21 @ 15:39:54
URL: http://dansargatanfram.blogg.se/
Postat av: Eroooticaaa

hejhej, har en SEXBLOGG med massa roligt att läsa om:) Och massor av kategorier så det finns säkert något som passar dig. Var inte fördomsfull nu, ge det en liten chans:)Ingen sexblogg är helt lika andras:) Tack



gud vilka mysiga bilder:O

2010-06-21 @ 15:53:40
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: åsa

Cool header:) i vilket program har du gjort den i?;)

2010-06-21 @ 16:00:54
URL: http://llookk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig NU på min blogg och på Onsdag kanske du är en utav dom 5 finalisterna som blir med!

2010-06-21 @ 16:09:30
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0