jag hittade kamerasladden. DEL 3.














Linköping va för himla fint. Gillar såna här små resor som innehåller så mycket roligheter och att man faktiskt får träffa vänner som man inte vill vara utan!
När jag var och reste tänkte jag mycket på saker som jag borde förändra när jag kom hem. En sån grej var att jag skulle ta tillvara på alla fina vänner som befinner sig runt om i landet. Att en tågresa på 5 timmar inte är någonting, för det är så värt att få träffa sina vänner! Gladast av allt är jag ju att jag har så många här uppe hos mig i Stockholm, här finns människor jag inte klarar mig utan. Och att lägga tid, ta sig till på att träffa sina vänner kan ju vara den mest värda tiden som man kan lägga.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

du är puss!

2010-06-21 @ 15:56:24
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0