Jag är en vampyr.

Nu är jag hemma efter några fantastiska dagar i Göteborg med saknade Sanna.
Vi har bla åkt alla galna karuseller på liseberg, sanna vann kexchoklad. Vilken lycka!
Sen har vi vandrat runt i göteborg, shoppat, fikat i underbara haga, kollat på älgar i slottsskogen, chillat i soffan, lagat mat, sjungit jag är en vampyr och pratat framtidsplaner. Ja, de har varit så himla bra helt enkelt.
Och mina tankar om att bli göteborgare blir bara starkare efter en sån här kanonhelg.








Nu väntar en ny vecka som antagligen kommer bli grym. Dock jobb varje dag men om de händer roliga grejer på kvällarna gör de inte så mycket. Har hört lite viskningar om grönan, trädgården, mys med Cecilia och andra trevligheter. Juste, Mando diao på fredag är ju givet. Ser ju ut som en kalas vecka.


Tiden går så otroligt fort, redan juni. Och de är ju iof gött, inte långt till P&L nu. ih.
Innan dess väntar nog en hel del roligheter tror ja. Är glad att de stannar så mycket roligt folk här i stockholm i sommar. Något som är tråkigt är att det är sista veckan med gänget här i huset. Lovisa har bestämt sig för att göra Lund osäkert några år. Åh snacka om att jag kommer sakna. Sen drar Johanna till Lund, men som tur är bara över sommaren. Så det blir jag och spökhuset i sommar! någon som vill komma och bo, välkommen! :)

Kommentarer
Postat av: holm

mitt hååår, ser ut som ett kråkbo, gillart! volym ska de va =) fina du, tack för kaffet idag! wiiee :) imorrn görs maxi osäkert, nästa år tar vi gbg istället ;) PUSS

2010-06-01 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0