i will follow you into the dark.

Sitter i soffan och halvsover till death cab for cutie. Himla bra dom är. Har just proppat i mig en pizza på lilla röd med albin! Och innan de gjorde jag om i syrummet, börjar ta form. Dock kommer det inte bli ett syrum utan enbart garderobe. GILLART!
Ikväll ska vi in till slussen och kolla robins band spela. Hoppas bara solen stannar kvar några timmar till.

Idag har jag planerat med mamma, MALAYSIA HERE WE COME!!
Det är ett himla tag kvar, men längtar redan. Vi drar när kära mor min fyller 50, dvs i mars! :)
åh, de ska bli så kul att resa med mamma och se malaysia. GILLART!



Jag är så glad att jag får ut och resa ännu en gång, det bästa som finns. Se nya platser, lära sig om kulturer, växa som människa, ha roligt. Ja, hel bra.

Kommentarer
Postat av: Cissi

puss!

2010-06-17 @ 16:04:14
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0