En plats i solen.

Tisdagmorgon och jag sitter på balkongen med kaffe och lyssnar igenom kents nya skiva. Men har inte riktigt bestämt mig vad jag tycket. Måste nog få lite mer lyssning!

Väntar på att johanna ska vakna så vi kan gå till systemet och shoppa. Mah, festival here we come.
Sen blir det nog mest pack och annat fix under dagen. Ikväll kommer Lisa J och myser, de va ett himla tag sen. Imorgon 12.00 avgår festivalbilen mot några dagar av musik och häng med mina fina vänner.
CECILIA, HOLM, FALK, PETER, SARA! - bästa femman.

Igår hade jag en heldag inne i stan. Kom hem till Cecilia vid ett för lite lax lunch. Sen promenerade vi till drottninggatan som var dagens shoppingmål. Brukar vanligtvis försöka undvika drottninggatan men eftersom dom har 4 hm inom 10 meter så var det perfect. Cecilia hittade den ultimata H-outfiten. Lite avis, nu måste jag ju verkligen köra hårt för att få till min. Vi ska nämligen hem till emma Holm på 20-års partaj. Och temat är H! Jag har kommit på vad jag ska vara så det gäller bara att fixa till den. ih.
Iaf, sen blev de lite mer shopping tills klockan blev fem och vi började bli trötta i fötterna. Så vi promenerade hem igen, på vägen köpte vi grillkol och bubbel.
Eftersom det var en så himla fin och solig dag så tog vi fram grillen och lagade lite god sommarmat och sen kom Johanna med bussen, ett kärt återseende. Hon fick paket och vi drack bubbel och åt kanelbullar tills de blev mörkt och vi skulle med tåget. Helt perfect första dag på semestern. Yeah.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0