Glada dagar.

Idag åker jag och mamma hem till Örebro. I en vecka får jag vara ledig. Fantastiskt. Och de fina är att jag får åka till Öland, vackra underbara Öland. Den finaste platsen i Sverige skulle jag tro. Åh, jag ska ta den rosa cykeln och sätta på gamla tingsek låtar och cykla ner till gräsgårdshamn. Där ska jag sitta med mitt finaste skrivblock och hoppas på att orden bara kommer. Andas och vara lycklig. Titta ner på mitt ankare och tänka att det får representera allt som går att känna i just den stunden. För så lycklig som jag är när jag får sitta där vid vattnet och kolla ut över alla fina fiskebåtar i solnedgången, så lycklig är jag nästan aldrig. Om jag bara kunde beskriva bättre.




Nu är det dags, hejdå huset. Och jag längtar lite efter att komma tillbaka får då kommer bästa johanna vara här.
Puss på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0