en liten natt kvar.

Snart är jobbveckan slut, jösses vilken slitig vecka. Har ingen röst kvar och hoppas att jag orkar igenom den här nattens jobb också. Sen är det örebro och lite ledighet som gäller. Hur bra. Chansen att jag kommer hem i tid är ju ganska liten eftersom de flesta tågen verkar vara sena eller inställda. Men det är bara att hoppas på de bästa.

Packningen går inge vidare. Mat och sovvanorna har ju blivit åt skogen tokiga. Sov till typ tre idag och kom på för en liten stund sen att de vore dags för lite frukost. Ge mig lite sömn och mat på vanliga tider. IMORGON.

Julklapparna är ju inte klara. Men ingen stress, är ju en hel dag kvar innan julafton.
Nu måste jag göra lite nytta, later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0