Det snöar glitter.

Fin dag, första december.
Tittade precis på julkalendern och den verkade fin&tokig. Ska tydligen finnas ett roligt spel till. Söt Cecilia.
Dricker kaffe och firar att de är en dag närmare våren med juleskum.
Fick sötaste brevet idag, en mini-julkalender. Tack mamma Skoog.


Igår var det dags att gå crazy här hemma igen. Jag tog tag i vårt tråkiga extra rum. Blev faktiskt mycket nöjd.



ja, bilderna är ju inte de bästa. Men ni fattar..

Nu ska jag jobba och längta till imorgon.
Då är jag ledig och ska få träffa farmor&farfar + Cecilia.
Fin dag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men du, det där såg ut att bli kanon tycker jag! riktigt mysigt. saknar huset&dig.

2010-12-01 @ 20:24:32
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0