Den där staden som verkar så fin att vakna upp i.

I torsdags gick tåget mot Göteborg.
Lite så här såg de ut genom linsen.
Mys hemma hos Holm.
Middag & godis i soffan och välbehövlig pratkväll.

Vaknade och åkte och åt frukost med ett fint litet gäng.


Sen promenerade vi ut i gbg-solen och jag tog sanna under armen och gick på museeum.


Dagen blev liksom bara bättre å bättre. Vi hämtade upp Frida på jobbet och åkte till..

Och de var så förtjusande som jag hade tänkt att de skulle vara.


Sen vart de då lördag, dvs ULLARED. åh.
Bilen gick 06.20 med fyra trötta tjejer.
När vi kom dit så var de bara att ta tag i kundvagnen å köra.

Fina tjejer från skåne hade hittat till ullared. Ett kört återseende på fiket.




Pärlan var inte allt för stor och de va inte mycket plats i bilen. Men så himla värt.
Jag tycker ullared är fantastiskt. Vill tillbaka snartsnartsnart. Ih.

På kvällen blev de mojitos och bra dans med mina fina brudar.


Sen gick tågen hem på söndag förmiddag och jag kom hem till nybakta lussebullar och advetsmys.
Åh jag har de för himla bra.

Kommentarer
Postat av: Cissi

så många roliga bilder! :) kul att se när du presis berättat allt :) DU ÄR BRAAAA

2010-12-02 @ 17:15:30
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Karin

<3

2010-12-03 @ 18:14:02
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0