beautiful blogger award

Något väldigt trevligt att göra innan sängen väntar.
Söta  Marie (som precis lärde mig hur man länkar, tack!) skickade vidare den här fina uppgiften/ nomineringen.
Den går ut på att efter jag länkat till personen som skickade den och kopierat bilden ska jag skriva sju saker om mig själv. Skoj! Sen nominera några andra som jag tycker är värda denna fina uppgift.

Alltså, sju saker om mig.
-Älskar att sitta på golvet när jag skriver, målar, håller på med datorn eller bara kollar på tv. Vet inte riktigt varför med det känns liksom rätt. Just nu sitter jag på golvet i mitt sy rum med datorn på pallen. Dock väldigt kallt så här års. Men det är ju ingen som tvingar mig att sitta på golvet. :)
.
.
- Är helt kär i årets julkalender, tycker den är fantastisk. Pappa Roger är bäst, så himla bra. Om ni missade avsnittet när han var utklädd till gran och hade barr mustasch, se till att se. Mycket underhållande.
.
.
- Tycker himla mycket om klänningar, alla färger, alla former. Har en tendens att tycka om planeringen när de kommer till att sy egna. Har tex redan skissat upp en klänning som jag ska sy till Emilys bröllop, som tidigast är sommaren 2012! Sån är jag.
.
.
- Är inne i någon slags djurperiod. Gillar framför allt ugglor och fåglar. Smycken, fågel burar i fönstret, present papper, bokmärken, ja fina grejer de där. Sen är jag ju lite smått besatt av dinosaurier, krokodiler och hajar. Tror det är de okända och lite mystiska som gör dom så intressanta.
.
.
- När jag gick i gymnasiet kom jag på den genialiska iden att ha en party-kvart om dagen. På med finaste klänningen och bra musik och så bara dansa lite. Frågan är varför jag slutade. Hur bra som helst och lite extra roligt i en annars ganska tråkig vintervardag. Nu lyssnar jag mest på party musik när jag sminkar mig och väljer dagens kläder.
.
.
- Det finaste jag vet är att slå in gamla fula skokartonger med fint papper och lägga brev i eller andra saker som gör sig bäst i en fin blommig kartong.
.
.
- Något som jag tycker så mycket om är att åka och hälsa på fina vänner i fina städer. Senast var jag i Lund och Ängelholm och blev lite smått förälskad. Fina och mysiga städer.
- Har ätit orm och krokodil när jag var i Kambodja. Inte att rekommendera.
.
.
Sänder vidare till Emma Holm, som lämnat mig för fina Göteborg. Har inte så många bloggande vänner så jag nöjer mig med att skicka till en vän. :)
Åter, tack Marie.

Kommentarer
Postat av: carro

Håller med dig om julkalendern, asbra hoho.

Och det med granen var underhållande :)

2010-12-18 @ 13:04:23
URL: http://speciialneeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0