Väntar och väntar.

Idag packar jag och väntar på att få åka till London imorgon med fina Johanna. Kommer bli helt tokigt bra.
Sen väntar jag på min Rasmus Kellerman skiva som borde ramla ner i brevlådan idag. Är så dålig på att uppdatera men jag har verkligen inte haft tid, jobbar och försöker träffa så mycket vänner som möjligt. Det är ju så många som bara far iväg till andra städer nu! Men det gör ju jag och Johanna också. Vi ses igen tisdag kväll. Fram tills dess ska vi mysa på marknader, handla klänningar och äta gott. Ih, London <3
PUSS.

Kommentarer
Postat av: holm

åh, ha det så förtjusande fint i London nu! kommer sakna er en hel massa ju!

2010-08-13 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0