Tid.

Herrejösses. Vart tar tiden vägen?
Jaja, vet inte vad jag ska skriva för jag är så trött. Men igår va de kräftskiva och den va jättejättte trevlig. Annars är jag inne i något slags icke levande tillstånd. Dvs ica maxi tillstånd. jobbar mest hela tiden och tycker det är roligt mest hela tiden. Jobb fram tills på lördag, och då kommer Elin. Finare grejer får man leta efter.
sen hatar jag datorer över allt annat. Där av inga bilder. Jaja, nu dusch och tvätt, sen sängen och klockan på 05.00.
Ni får ursäkta för detta helt ovärda och tråkiga inlägg. Men ni vet iaf att jag lever.

Kommentarer
Postat av: holm

puss!

2010-08-27 @ 12:26:52
URL: http://dansargatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0