Öland.

Ligger i gräset, hör havet lite längre bort. Ser en blå himmel utan moln. Somnar lite på den gula filten, vaknar för att sedan somna lite till. Inte ha en aning om vad klockan är, och njuta av det. Kossorna står och äter precis vid trädgårdens slut. Hanna försöker få dom att komma närmre, ge dom ett gammalt äppleskrutt. Sen dricka lite kaffe i skuggan och läsa ut spännande och fina böker av Håkan Nesser. Klappa kattungar som är så söta att man liksom inte kan tänka på något annat i hela världen. Äta god mat och kolla på film precis vilken tid på dygnet man vill. Lite så lever livet nu. Som jag njuter. På fredag är det stockholm igen och det känns som att hela helgen och veckan är så fylld med saker att jag knappt kommer ihåg allt. Men det ska tilläggas att det nästan bara är roliga saker så det blir nog fint. Tingsek, åh jag längtar. Plus att jag saknar er vänner. Känns som det var evigheter sen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

puuuuuussss! emily vill också med på tingkan!

2010-08-05 @ 18:21:05
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0