Hösten, välkommen!

Helgen har varit tokbra. Ett väldigt lyckat besök på ikea med Johanna resulterade i en ny fin fondvägg i vardagsrummet och sen köpte vi upp oss på ljus och förvaring. Huset är förtjusande nu.
Elin kom ut till Sollet och vi lagade mat och bara slappade igenom lördagen. Igår åkte vi in till city och hämtade upp Zandra. Sen hade vi en fin dag i höstvädret. Fikade och åt och en å annan inredningsbutik. Fint.

Idag började jag inte förens kl 16. Vilket fantastiskt höstshema jag har. Gillar. Innan dess ska jag nog måla ramar och planera lite inför små höstresor. ih.

Juste, igår va hampuz här och vi kollade på världens isärklass sämsta hajfilm. Jag blev så besviken. Man fick se en haj 2 minuter av hela filmen.


VI SAKNAR DIG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte vem ni saknar?

2010-08-30 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0