sol och minidammsugare.

Igår var en drömdag. Sol hela dagen och en massa trevligheter. En va dom var att solen fortfarande vill värma kl 17. Så jag ringde Elin och vi bestämde oss för att besöka örebros mysigaste fik. Det ligger inne på en gård som omringas av en massa gamla fina hus, lite som att vara i en annan tid. Och det som gör det hela bättre är att det är vindstilla och solen värmer en massa. Så där satt vi i två timmar i kortärmat och pratade om att ha en egen liten lägenhet att köpa hästlampor och annat fint till. Jag åt minidammsugare och mini biskvi som va så söta så.






Förutom det färgade jag ju håret igår, och det blev RÖTT! och förpackningen sa att jag skulle bli lite mörkbrun åt de röda hållet. Tydligen ville mitt hår annat. Jaja, ska känna hur det känns i några dagar nu sen får jag väl slänga i en mörkbrun färg för att få det mörkare. Det ser iaf bättre ut idag än igår kväll då det var typ illrött. Nu ska jag ut i solen. trevligheter.

Kommentarer
Postat av: Cissi

rött är DU! :D

2010-04-12 @ 18:06:59
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0