Perfect shadows lie behind us and this is the day I make you mine

Jag säger det igen, jag kan inte få nog av tiger lou. Det finns ingen gräns för hur bra dom är. Varje gång blir som en första, låtarna liksom går inte att tröttna på. och jag förstår inte varför inte spotify vill lägga ut fler album. Jag som lämnade dom hemma i stockholm, illa. Sen var jag inne på deras hemsida för några minuter sen, fick en känsla av att dom kanske hade ångrat sig och börjat spela in en ny skiva som skulle vara klar i sommar som skulle spelas upp på peace and love. Men så var det inte och jag blev lite småledsen.

Men det finns ju sånt som är bra också.
HMs garden collection är ju så förtjusande att jag vet inte vad. synd att de två klänningarna jag vill ha är slut överallt. Men jag fick med mig två fina tunikor istället.
Morgonpromenad, imorse stod klockan på 07.30. Då var det bara att hoppa i skorna och möta upp Z. Skönt att komma upp och komma igång.

Nu ska jag besöka örebros två secondhand affärer och förhoppningsvis fynda något.
Men först lite kaffe.


Pappas svandesign på den skummade mjölken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0