le, du har mig där du vill.

Alltså, eftersom jag antagligen inte kommer ha någon semester i sommar, vilket jag inte behöver efter min resa, så kommer jag alltså inte kunna åka till öland vilket gör min ganska ledsen. För öland är på något underligt vis den mest fantastiska platsen i sverige. Enligt mig då. Därför ägnar jag lite tid åt at kolla på bilder därifrån, lite då och då. Just nu är ett sånt tillfälle, sitter hos pappa och kollar på bilder medan han läser tidningen. Imorse hade vi en lång frulle där vi nog han med att prata om de mesta. Nu väntar vi på att de ska bli lite varmare så vi kan åka och kolla på ormar. Spännande. Så ni som är ormrädda, kolla inte in nästa inlägg. För jag tänkte nämligen försöka fånga dom på bild. tada.


Kommentarer
Postat av: holm

på semesterplaneringen står det en vecka på sara lindberg, så det finns ju lite hopp ivf ;) PUSSS

2010-04-14 @ 16:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0