hello darkness my old friend.

Här kommer påskhelgen i bilder.

Först kom Gustav. Han var fin påskgubbe!



Åkte till pappa för släktmiddag. Systeryster.



Pappa tar äggbeställning. Hårdkokt eller löskokt!?



Måla ägg.


Eftersom själva middagen är som julbord, dvs massa otäcka saker att äta, tog jag en stor bit av den här underbara hallontårtan!



Söndag, kolla på svanar.









nu ska jag och mamma äta pasta och dricka rödvin.
Jag gillar att vara arbetslös. Och imorgon ska jag leta fina kläder.
Love.


Kommentarer
Postat av: marie

hej sara! :) ja italien var underbart! skönt med en flykt från vardagen ibland! jag fotar med en olympus e-620 som jag har två olika objektiv till :) har följt med lite på din resa på facebook också! verkar som om du haft det KANON! :) kramkram!

2010-04-05 @ 15:22:51
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0