Brev, namn, hattar, presentkort och kaffe.

Idag gick jag upp klockan åtta, gick upp och gjorde frukost, slängde mig i soffan och kollade på vakna med the voice. Ganska behagligt. Sen började jag storstäda, på med massa musik och mina nya shorts.
För att igår var en himla fin dag. Shoppade en himla massa fint.
Det blev två par shorts, båda höga. Åh, kan inte bestämma mig om jag ska ha kvar båda. Men fick ju pengar för att vara barnvakt, så man kan nästan säga att jeansshortsen va gratis. Sen hittade jag en tokfin t-shirt, tokbillig var den också. Och ett par fina solglasögon och min favorit mascara. Allt på hm, och då var det ett så fint erbjudande om man handlade för mer än 400kr fick man ett presentkort på 100kr. Det tyckte jag om.
Men det finaste av allt var ändå mitt nya smyckesskrin. Hade kvar ett presentkort på en söt liten smyckesaffär här i örebro, och där stod en så fin sak i skyltfönstret och bara skrek på mig att köpa den! Så jag gjorde det, en försen studentpresent, tackar för de! (jag gillar ordet fint för tillfället, eller iof alltid)

Lite bilder. Kläderna ska jag försöka ta kort på sen!

Gårdagens mysmiddag.

Mitt nya fina smyckeskrin



De här finfina tyget hittade jag igår, det ska bli en kjol till någon som jag skulle vilja krama oftare.


Nya hatten från kina, är lite små kär i den!

Idag efter städningen gick jag ut och hämtade posten, och till min glädje var ett stort brev postat till mig. Det låg en massa sugusar (thai-godis) och ett usb fullt med bilder, musik och filem! Gissa om jag blev glad.
Det var från världens sötaste amanda.

bara för att vi var ganska coola på svenska festivalen. Yeah!


Ikväll kommer tjejerna hit för middag och mys. de blir en trevlig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: amanda livh

Hahaha jaa du vi har många fina bilder på oss du. :P



Vad fin hatten var du köpte i Kina. :)



PUSS

2010-04-09 @ 17:34:43
URL: http://amandalivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0