ännu en dag av minidammsugare och trevligheter.

Igår va en mysig dag i naturen. Jag och pappa packade kaffe och åkte förbi ett mysigt litet konditori innan vi begav oss ut i skogen. Målet för dagen var öbykulle. En liten kulle som ligger precis vid vattnet, och där är det perfekt läge för ormar att ligga och sola sig. Dvs, en massa ormar. Vi såg säkert 100 snokar och en huggorm. Sen satte vi oss vid ett bord och fikade på minidammsugare och kaffe. Helmysig dag med min kära far.  




så här såg det ut utanför fönstret igår kväll. fina kvällen.


OCH SÅKLART, GRATTIS CECILIA SOM FYLLER 21 ÅR IDAG!



På återseende.

Kommentarer
Postat av: Cissi

asså jag drog mitt snabbaste förbi för att inte se ormarna - DU VET JAG HATAR! men vips så kom en bild på mig - mycket trevligare ;) tack sötnos! tur att du kommer tillbaka snart, miss you like crazy.

2010-04-15 @ 15:38:40
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0