ironi.

Sjukskriven från ica. det ligger en så tryckande känsla av ironi över detta att det blir lite tragiskt.
japp. den gör ont. och jag har mig själv att tacka. fel jobb som även utförs på fel sätt.
But still, så här skulle det ju aldrig bli igen. jag slutade ju med den där bollleken. jaja.
Jag tröstar mig med att skratta åt idol, lyssna på tingsek och läsa tidningar.
och inatt sov jag inte på golvet. Vilket är ett STORT plus.

Igår var jag, holm och ida på bio.
Vi såg the september issu. den var inte jättebra men kul att ha sett.
Den här hösten kommer bli en biohöst utan dess like. mysigt.

Idag är det fredag. jag sitter på biblioteket och funderat på hur helgen kommer se ut.
Antagligen blir det inte jobb. en middag hos emma A och Johanna söta har sagt att hon ska
baka mortotskaka på söndag. ih. jag längtar.

en annan dag är jag gladare. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0