röd.

I en soffa på Engelbrektsväg 6, det är där jag tänker spendera hela kvällen. Med anna Ternheim i lurarna och Coco Chanel på tvn i bakrunden. förtjusande.
Idag har det jobbats, åh jag älskar mitt jobb. Det är verkligen så himla roligt.
ih.
Och den där chansen Kents röd skulle få har gett lite fint resultat.
Ibland fattar jag ingenting av Kents texter, men det är det som är det fina. För jag tänker precis samma om mig själv och mina texter, att jag tror ingen i hela världen fattar vad jag menar. Deras texter går verkligen att tolka, det är fint. Alltså, skivan ligger nu på ett betyg lite över bra.

Genialiskt är vad det här är:
Jag har inga ord för att vi andas tänker känner
Samma sak
Sjung en sång utan ord om ljusa nätter
sjung för mig igen, du är som snöfall
Jag håller andan med dig för jag vet hur du känner
Sjung om dom gånger vi delade ett liv med en blick

Lite bilder från helgen.






Lördagen var mysig.


Hejåhå. på fredag kommer min älskade mamma.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygga duuuu!

2009-11-09 @ 21:31:22
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0