Passenger Seat.

OM 72 TIMMAR ÄR VI I LONDON! YAAAY!

Jag vet inte vart jag ska börja men i torsdags var vi hemma hos Holm och grillade och det vara bara helt great.
God mat och finfint sällskap. Och när grillen kommer fram då är det banne mig sommar. Hurra.
Sen blev det fredag och då var det jobb, sen tog jag och Cissi oss hem till hennes man. Där färgades mitt hår till kastanj, och sen började vi med kvällens mission: Guitar hero med trummor och sång. Vilket kalas band vi va. Vi har börjat planera sommarturnen nu. ih.

Lördag, inventering på jobbet. dööööötrist. Men sen kom jakob med tåget och då blev humöret bättre.. Sen grillades det på taket med hela huset. Underbart. Kvällens mission var att kolla alla jurassik park filmer. För jag har hela boxen.. nana. Snälla cissi med man har köpt den till mig. taaaack!
Söndagen spenderades på en bänk i solen på söder, inte helt fel. Sen kom en något sliten ida och vi åt ljuvlig lunchbuffé på hermans innan det var dags att lämna av falköpingsbon!

Jag har haft en superduper helg. Mer såna tack!
Nu laddar jag järnet inför London resan.

Ingen kamera än, dvs inga bilder.


Kommentarer
Postat av: karin

Hallå baaaby!

Duu, du är välkommen på studentmottagning hos mig 10 juni om du befinner dig i Örebro då ;)

Saknar dig! Ha det bäst I London nuuu!

Hälsa de andra <3

2009-05-04 @ 22:56:25
URL: http://karinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0