onsdag.

Hjälp vad jobbigt det var att gå upp i morse. Men efter många om och men gick jag upp tog på mig joggingskorna och promenerade till gymmet för lite rehab. Jag kommer snart bli en arg sara på heltid! JAG ORKAR INTE HA ONT MER!

Förlåt för allt detta klagande men det är typ min vardag nu, en jäkla massa ont. Blev inringd för att jobba lite idag, jaha, bara att ta värktableter och cykla iväg. Måste ju verkligen jobba för att klara av att leva. Jag vill ha mer pengar, så jag kan resa och uppleva världen.

-jag vill åka till Rom med mamma efter säsongen!
-jag vill tågluffa i maj med dom som vill!
-jag vill åka till norge några månader och bli lite rik.
-jag vill åka till elin i new york i september!
-jag behöver mer till och mer pengar helt enkelt!

vilket super tråkigt inlägg det blev.
imorgon ska jag nog lägga upp lite bilder på min nya klännig och kjol!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0