Måndag. jag hatar dig.

Såklart ledig idag. Som alla andra dagar förutom fredagar.
Jag behöver ett nytt jobb, och det är på stört.

Gick och la mig med smärta, vaknade med smärta!
Efter att igår ha rest 120 mil med buss mår ryggen som väntat skit.
Det är åt helvete.

Vad ska det bli av den här dagen då?
Sitter här med min fina tekopp och drömmer mig bort, till värme.
Till någonstans som inte är nära, till någonstans där det inte är snöstorm utanför fönstret.
Jag vill ha vår. Gärna nu!
Tur att jag har Stig, min eleganta symaskin.
Idag ska jag sy kläder för varma tider.

Bäst klädda: Håkan Hellström.
Ellegalan 2009. Så rätt.



Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag tycker han ser ut som en gammal gubbe. Men Sara jag vet. Varför inte åka till Australien? I know you want to

2009-01-21 @ 16:33:14
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej ! titta gärna in i min blogg och säg vad du tycker om Kate Moss :)

Kram

2009-01-21 @ 22:42:39
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0