fortfarande januari.

GP - Väldigt trevligt att träffa lite efterlängtade volleybollfolk och jag har ett snyggt lag! Annars var det bara minus. Kanske till och med ett dubbel-minus.

Men sen har det varit brabrabra, jag och lovisa tog bussen till IKEA igår. Vi började med en god fika för att sedan ge oss på shoppingen! Tygsax och reafynd stog på listan! Och en tygsax hittades, även en massa reafynd, dvs julkulor!
Jag kan inte hjälpa det men jag bara älskar julkulor. Min mamma blir tokig på mig, men det är sånt man får ta!
Det blev nog ca 10 förpackningar med lite olika roliga former och färger! Lovisa vilken bra och snygg vän! puss.
- Sen kom jag hem till ett hus fullt med en massa bra folk, Kleva och Emma gånger två!  Grammis och mys!

Jag njuter, och snart ska jag gå och klippa i mitt super snygga blåa tyg!















japp, bra var ordet
.

Kommentarer
Postat av: luoi

det är du som är en snygg och bra vän...eller bänta du kanske till och med är en snyggare och bättre vän än vad jag någonsin blir puss på dig

2009-01-21 @ 13:06:03
URL: http://luoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0