jag älskar onsdagar.

Äntligen onsdag. Jag är ledig och det är underbart.
Elin, min kära Elin kom till mig igår efter en 3 veckors thailands semester. Kände mig ganska så blek faktiskt.
Nu har hon precis åkt till ambassaden för att lämna lite papper och sen är hon redo för USA. I ett jävla långt år. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det där. Men det är ju bara att spara pengar så jag kan hälsa på. Det vore en dröm!

Senaste tiden har varit som vilken tid som helst, jobbat ganska mycket, tränat och sovit. Woho partylivet. Eller inte.
Men jag ska inte klaga, för jag trivs något fruktansvärt bra. Hoppas på mer jobb nu, behöver pengarna.

Dagen- Ska åka in till stan och njuta av Elins sällskap som jag inte kommer få göra på ett år, eller typ mer än ett år. buhu. Sen ska jag promenera till söder där favoritKleva väntar. Lite finfin tid med henne.
På kvällen ska vi hem till Falk&Berg för vofflor och kanske kolla lite Europa karta. Europa here we come. Det är vad jag hoppas på.

juste, jag måste börja sy min klänning till lovisas tårtkalas. jag älskar kalas.
puss!


Kommentarer
Postat av: elinpelin

you are the best!! kommer sakna dig så hjärtat!! men vi har våra brev!! hihi <3

2009-01-14 @ 21:02:58
Postat av: holm

åhå! ny klänning och grejer.. synd att jag missar?! vad blir det för färg? ngt kalasit i supose.. ;)

2009-01-14 @ 23:43:04
Postat av: ellen

jag vill ha dans!

2009-01-16 @ 10:17:39
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0