en sån lördag, en sån underbar lördag!

Vaknade, sydde klart den blåa kalasklänningen. Åkte buss tillsammans med underbara människor. Gick av bussen sida vid sida med en saknad Sanna. Plingade på hos födelsedagsbarnet (inte förens imorgon dock)  och hade ett kalas, ett sånt underbart kalas. Det var tårtor i massor, typ sju. Och jag åt av alla!
Jag och Elli spelade match. Vi vann, vi va toppenbra! Kvällen tillsammans med musikgala. P3 Guld.
Jag tycker om Håkan. Brabrabra.

Ida Hugg, min tokigt snygga vän som ska tvingas spendera alla tisdagar med mig från och med nu! me like.
Ellen, jag vill dansa, dansa och lite mera dansa!
Cissi&Ellinor, jag orkar inte ens skriva så mycket men galet braaaaa ni är!
Alla andra, Puss!

Imorgon ska vi åka buss i 7 timmar, spela match sen åka sju timmar till.
mysigt! (jag saknar någon som du)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Ja men IKEA finns ju her med:P



Ja Victor sag en overkord koala igor och vi gick i en skog som var FULL med fladdermoss, hur vidrigt som helst. Men nu ska vi till ett Koala sjukhus och sen ska vi kolla po Delfiner, vilda:D

2009-01-18 @ 01:45:07
URL: http://asphage.blogg.se/
Postat av: ellen

DANS!

2009-01-21 @ 15:48:24
URL: http://sittstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0