Visst känns det fint att vara vid liv.

Okej, gårdagen var ett äventyr. Lyckades låsa mig ute IGEN. panik... (har ju hänt förut, så jag var lite mer mogen och satte mig ner och började tänka hur detta kunde lösas!)
Johanna och Lovisa var på väg ner till skåna, fastighetsskötaren var i dalarna och jag satt på trappan och kände mig något arg på mig själv. Det hela slutade med att jag åkte in till stan, fikade med Zandra. Sen åkte jag till jobbbet. Tänk nu inte att jag inte har någon annanstans än jobbet att hänga på. Grejen var att jag skulle jobba natt, så jag kom tre timmar förtidigt. Hängde i personalrummet, sov lite, drack kaffe, pratade men glada folk som fick sluta. Sen vips var klockan 20.00 och arbetspasset började. Sen körde vi på till kl. 06.00 imorse. Och det gick över förväntan, var inte så trött förens möjligen sista halvtimmen. Sen gick jag hem i kylan, och i bervlådan låg nyckeln som Emma tagit med hem från skåne. Tack. Äntligen hemma, och somsagt jag är inte en av dom som lär av sina misstag!

Idag har jag bara haft en mys dag. Fixat lite nödvändinga grejer. Köpt rygga, malariatableter och lite annat smått och gott. Lite mys hos Holm, och sen lite egen shopping.
Nu ikväll har jag kommit fram till att jag åker hem imorgon och jag inte börjat packa och inte är jag kvar med julklapparna. Men varför vara ute i god tid, har aldrig förstått mig på de där. Nu ska jag kolla på jul med Ernst ( mysiga favorit Ernst) och dricka varm choklad med grädde. Vardagslyx, hejhej!

En annan sak, läs noga nu för det här är stort.
När jag slog på TVn var det gost wisper, och jag kom genast in i handlingen och fortsatte kolla. Sen var det lite sorgligt, såm alltid. Och vad händer, jag börjar stor gråta. Tårarna bara ran. Hallå, vad hände där? Jag gråter inte ens till the notebook. Cecilia, jag grät till någon jäkla spöksaga! Jag blev lite rädd för mig själv för ett ögonblick.
(Måste tillägga att jag var på mycket bra humör i övrigt, inte allt på gråthumör)



Imorgon åker jag till örebro, och på torsdag är det julafton. MYS!

Kommentarer
Postat av: Motherfuck

Sara du kanske har ett hjärta i alla fall. Långt där inne, var glad jag blir att höra detta

2009-12-22 @ 13:06:46
Postat av: Cissi

jag kan inte annat än att hålla med lovisa. jag blir ju lite glad, och lite rädd på samma gång. jävligt skumt val, kunde väl åtminstone valt PS. I love you. ? nåja. godjul min fina vän. <3

2009-12-22 @ 18:17:21
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0