Snön föll.

Hemkommen från en mysig kväll hos Cecilia. Fick middag och pepparkakor och försökte lära mig dricka glögg.
Nu sitter och jag och lyssnar på peter jöbacks julskiva, längtar hem till ett juligt Örebro där människor jag älskar väntar. Ja, hejåhå men lite hem längtan är nog vad jag har.
Men tiden kommer gå fort. Jobb imorgon och på fredag och efter jobbet kommer bästa Z upp, mysigt med middag och en massa prat. På lördagen väntar den sista julklappsshoppingen och sen konsert ' oh no its christmas' med Lovi, Johanna, Holm och Cecilia. Mysigt.
Sen är det en natts jobb och en dag. Sen tar jag bussen hem. Fint.

Och hejåhå, jag vill inte klaga men alltså armen gör sååå förbannat ont. Gaaaah.
Om den inte är bättre imorgon så vet jag inte hur jobbet ska gå. dumt.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: andra Cissi

du är mys!



(Svar: läser du alltid bara det översta inlägget eller? haha, jag skrev ju att jag skulle på det?)

2009-12-16 @ 23:25:08
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0