Tolfte december.

Det regnar, det regnar jätte mycket. Och jag måste gå ut, gå ut utan ett mål. Jag måste få igång min rygg som just nu känns som ett kylskåp. Jag känner mig som en 90 årig tant som måste sitta ner för att sätta på sig sina strumpor. suck, jag blir så trött och sur, vilket stackars Elli och Cissi får stå ut med. vilka änglar. Som tur är får dom mig på bra humör.
 
Efter regnpromenaden ska jag sätta igång med att slå in lite julklappar tänkte jag, och efter det måla klart de julklappar jag håller på med! ih, snart är det jul! Jag längtar efter örebro nu! Längtar efter elin&zandra, som snart åker till andra sidan jorden utan mig! Längtar tills jag och  ida tar en sväng till Falköping, där bla. Gabbi kommer vara. Julen kommer blir så bra i år!

Jag har en vän som ska ta mig till månen. I en röd dräkt med prickar upptill och ränder på benen ska han ta mig till månen. Vilken resa. Jag skulle behöva skratta av mig lite. Och vem skulle inte göra det med en vän i en rödprickig rymddräkt.


 


Kommentarer
Postat av: sanna

sara då, de är onödigt. Tänke bara berätta att idag är det snö i äspås :D jätte mycket hihiih. skogen är inte så dumt iaf

2008-12-12 @ 11:58:18
URL: http://sannaschultz.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig med hjärtat!

2008-12-12 @ 12:28:54
Postat av: Zandra

nej jag vet, herregud! helt sjukt :P jag längtar massor nu tills du kommer hem!!! <3

2008-12-12 @ 14:32:49
URL: http://intofashion.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Yeeey :D Bra jul ior, jaaa. Jag lengtar!

2008-12-17 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0