ett jävla sår är vad det är!

Internet igen. underbart.

Veckorna har varit bra, vissa dagar inte. Men mest bra. Har varit jobb och träning. Men i helgen var jag i fruängen hos kleva som hade besök av ellen!  Det blev en alla tiders kväll med pizza, muffins och en urkass film! Men hallå, vilka tjejer! På söndagen åkte jag Elli & Cissi till grönan för att få lite julmys. Underbart med alla ljus och tomten som tog emot önskelistor. Jag vågade inte gå fram.

Cecilia&Ellinor. Ett stort fett hjärta till er. Ett rött.

Idag kom min mamma hem från London, vilket kärt återseende! Hon är liksom nära nu! Och det känns väldigt bra!
Imorgon ska vi vandra affärer in och affärer ut, färga hår och vara mor och dotter.

1 december, jag ska leva på den dagen länge. kanske en livstid!

Kommentarer
Postat av: Cissi

du kan vara ett rött hjärta! mitt hjärta.

2008-12-04 @ 15:21:20
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0