två dagar i december.

Julafton- Vilken vit och rar dag.
Familj vänner mat julgran
tomte godis  klappar skratt kalleanka
julkulor
pepperkakor klänning
symaskin ultimat lycka.
kärlek på den andra nivån.

Juldagen - Jag är nöjd.
Jag och min kära Ida tog tåget mot Falköping.
Vi kom till en stad med frostiga träd.
vacket och kallt.
Vi tog oss hem till Ellen-sötare tjej får man leta efter- Ahlstöm.
Där fixades det och vi blev redo för party.
Klevski och Emma ramlade in och förgyllde.
Mot dansgolv, rosa drinkar, fina personer, kramar, pussar, ömande fötter, skratt feber.
Ja, allt sånt där bra som man alltid vill ha mer av!
Pizza, efterfest med lillebrorsor, iskalla fötter,
 två små springande partytjejer på väg hem från en finfin kväll.
-bilder kommer-


problem är inget för mig.




Kommentarer
Postat av: ellen

ut på dansgolvet tillsammans snart igen tycker jag ;D

2008-12-27 @ 20:28:45
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: l.k.j.

bästbästbäst. underbar kväll!

2008-12-29 @ 13:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0