Lördag.

Äntligen helg. Så skönt med ledighet. Bästa som finns.
I torsdags var det dags för Grönan och Linnros. Först lite middag hos Carro&Robin, sen möte vi upp en massa av Robins plugg vänner och promenerade till djurgården.
Spelningen var himla bra, och väldigt tråkigt att de inte kommer spelas så mycket mer från Oskar med band. Men hoppas på en ny skiva snart. Nya låten Pistol är så grymt bra. Gillar den skarpt.
Sen gick vi till någon källare och drack öl innan vi åkte tillbaka till Sumpan. Världens bästa soffa måste jag säga. Vaknade upp och vi gjorde de vi är bäst på, dricka kaffe och bara chilla till project runway. Sen tog vi en sväng på stan innan jag begav mig mot jobbet för att spendera kvällen där.
När jag kom hem igåt vid elva fick jag värsta rycket och städade och hade mig. Kändes mycket bra.
Imorse vaknade jag av ett sms: "kommer du och dricker kaffe eller? " På med en klänning och lite skor, sen cyklade jag iväg till Flintan och Emily&Sebbe. Mysig morgon. Vi gick även förbi mitt blivande gym, himla mysigt! Och snart är Sebbe klar med mitt program, kommer bli så bra de här.
Nu ska jag springa till tvättstugan och sedan ut på promenad med Niina.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0